Modlitwa wiernych: 1. Jestem zatroskana o was, Moje kochane ziemskie dzieci, tak samo jak troszczy³am siê o Mojego Boskiego Syna. Pomimo tego, i¿ zna³am proroctwo Symeona, ¿e Moj± duszê miecz przeniknie, nie zawaha³am siê, by byæ blisko Mojego Boskiego Syna na Golgocie. Podobnie i teraz nie opuszczê was w tym czasie wielkiej próby. Nie zostawiê was samych, gdy widzê jak wielkie jest zagro¿enie dla dusz, które w swojej zatwardzia³o¶ci pozostaj± zimne i obojêtne wobec znaków Mi³osierdzia Bo¿ego. Gdy Mój Syn wypowiada³ na krzy¿u s³owa „Pragnê", my¶la³am wtedy razem z Nim o Jego Woli uratowania jak najwiêkszej ilo¶ci dusz. Pragnê³am niczego innego jak tylko tego, co On pragnie.[1] Duchu ¦wiêty! Prosimy Ciê za Ko¶ció³ ¦wiêty! Spraw, aby nieustannie i z wielk± gorliwo¶ci± zabiega³ o ratowanie dusz, które w swojej zatwardzia³o¶ci pozostaj± zimne i obojêtne wobec znaków Mi³osierdzia Bo¿ego. 2. Boski Syn narodzi³ siê z Ducha ¦wiêtego i z Mojego Dziewiczego £ona. Im bardziej jeste¶cie zjednoczeni ze Mn±, im bardziej staracie siê Mnie na¶ladowaæ, tym bardziej poddajecie siê dzia³aniu Ducha ¦wiêtego dziêki Któremu dokonuje siê w was wewnêtrzna przemiana. W obliczu gro¿±cych ludzko¶ci konsekwencji za jej odstêpstwo od Boga, najskuteczniejsz± pomoc± dla was jest ucieczka do Mojego Niepokalanego Serca, Któremu Mój Bóg i Mój Pan niczego nie odmówi i mo¿e zawiesiæ gro¿±ce wam klêski i nieszczê¶cia. Odpowiedzialno¶æ za zbawienie ponosi przede wszystkim sam cz³owiek, który ³askê zbawienia mo¿e przyj±æ lub odrzuciæ. Ale tê odpowiedzialno¶æ ponosz± tak¿e wszyscy cz³onkowie Ko¶cio³a, zw³aszcza biskupi i kap³ani, którzy tê ³askê mog± jak najbardziej upowszechniæ.[2] Duchu ¦wiêty! Prosimy Ciê za papie¿a, biskupów i kap³anów. Spraw, aby mieli ¶wiadomo¶æ odpowiedzialno¶ci, jak± ponosz± za zbawienie dusz, które powierzy³ im Bóg. 3. Jak¿e niewielu znajdujê kap³anów, którzy pomimo prze¶ladowañ, staj± w obronie prawdy, broni± godno¶ci narodu i swoim zaanga¿owaniem staraj± siê o Królewskie panowanie Mojego Boskiego Syna w waszej ojczy¼nie. W ich staraniach, codziennych ofiarach widzicie Tarczê Mojej Opieki nad wami, Moje kochane polskie dzieci. Dzisiaj chcê ich szczególnie pocieszyæ i umocniæ, aby wiedzieli, ¿e pomimo, i¿ zostali opuszczeni, a nawet s± prze¶ladowani przez swoich pasterzy, to Moje matczyne Serce jest z nimi i bêdzie ich zawsze wspieraæ.[3] Duchu ¦wiêty! Prosimy Ciê za Ksiêdza Piotra. Spraw, aby nieustannie do¶wiadcza³ opieki i wsparcia Twojej Oblubienicy. 4. W swoich troskach udajcie siê do Mojej Oblubienicy, której Serce ukszta³towa³em i nape³ni³em ³askami. Jej Serce jest miejscem waszej modlitwy, waszego odnalezienia Boga i miejscem waszej wewnêtrznej modlitwy. Musicie tylko cali nale¿eæ do Niej. (...) Jej Fiat potwierdza wasze fiat w ka¿dej chwili i sytuacji waszego ¿ycia. Je¶li w taki sposób jednoczyæ siê bêdziecie na modlitwie, to nic z zewn±trz nie mo¿e wam zak³óciæ wewnêtrznego pokoju.[4] Duchu ¦wiêty! Naucz nas we wszystkich troskach udawaæ siê do Twojej Oblubienicy i w Jej Sercu odnajdywaæ wewnêtrzny pokój. 5. Pamiêtajcie jednak, ¿e zwyciêstwo Mojego Boskiego Syna zosta³o przekazane Niewie¶cie, która nie pragnie niczego innego, jak tylko tego, aby¶cie uczynili, czego Mój Boski Syn od was ¿±da. Miejcie oczy otwarte, miejcie uszy gotowe do s³uchania i umiejcie rozeznaæ w ¶wietle Ducha ¦wiêtego wydarzenia, które dziej± siê teraz wokó³ was. Pragnê, aby¶cie uczestniczyli w ³askach, które otrzyma³am od Boga! Tak, Moje kochane dzieci, Ja tak¿e pragnê waszego nawrócenia i u¶wiêcenia! To wy powinni¶cie byæ czy¶ci wobec grzechu - w ten sposób szatan nie bêdzie mia³ w³adzy nad wami i bêdzie bezradny wobec was. To wasze ¿ycie powinno byæ „oblubieñcze" poprzez wasze ¿ycie zjednoczone z Chrystusem, Moim Boskim Synem.[5] Duchu ¦wiêty! Prosimy Ciê nawracaj nas i u¶wiêcaj, aby¶my byli czy¶ci wobec grzechu. 6. Zjednoczenie z Moj± Oblubienic± rozpoczyna u was wewnêtrzn± drogê przemiany w „nowego cz³owieka", który poddaje siê Mojemu dzia³aniu. Tak jak Maryja, wy tak¿e bêdziecie mogli siê cieszyæ prawdziwym i szczerym oddaniem Bogu. Zostali¶cie przecie¿ stworzeni do rado¶ci a nie do smutku, poniewa¿ w ka¿dej sytuacji mo¿ecie odnale¼æ dzia³anie Bo¿ej Mi³o¶ci. Im bardziej bêdziecie kochaæ Boga i siebie nawzajem, tym szybciej pokonacie szatana i wszystkie z³e sk³onno¶ci - tym bardziej staniecie siê wolni. Nie ulegajcie zw±tpieniu. Wasze ¿ycie, które trwa moc± Mojego Ducha jest znakiem zbawiaj±cym ¶wiat, a w ten sposób mogê odnowiæ oblicze ziemi.[6] Duchu ¦wiêty! Prosimy Ciê naucz nas w ka¿dej sytuacji odnajdywaæ dzia³anie Bo¿ej Mi³o¶ci. Komentarz przed Komuni± ¦wiêt±: Dziêkujê Ci, Bo¿e! Jak bardzo musia³e¶ umi³owaæ dusze, jak bardzo musia³e¶ umi³owaæ ka¿dego cz³owieka, skoro zdecydowa³e¶ siê na to, aby pozostaæ na o³tarzach ¶wiata, aby oddaæ siê w rêce kap³anów. Skoro pozwoli³e¶, aby cz³owiek czyni³ z Tob±, co zechce, nie¶wiadomy tak naprawdê w pe³ni, Kim jeste¶, nie¶wiadomy tego, ¿e w d³oniach trzyma Stwórcê ¶wiata, swojego Pana i Króla.[7] Komentarz po Komunii ¦wiêtej I:
Dziêkujê Ci, Jezu, ¿e go¶cisz w moim sercu. Przyszed³e¶ i jeste¶. To Dar najwiêkszy, niepojêty. Nie patrzysz na moj± ma³o¶æ, na moje s³abo¶ci, tylko przychodzisz z mi³o¶ci±, aby mnie odradzaæ. Aby daæ mi nowe ¿ycie. Dziêkujê Ci, Jezu, bo w Tobie jest moc, aby powstawaæ, aby i¶æ, aby kochaæ, aby wierzyæ, aby ufaæ, aby trwaæ. Skoro Ty jeste¶ we mnie, wszystko to jest we mnie. Ca³a Twoja mi³o¶æ, której nie pojmujê, której nie jestem w stanie obj±æ, zrozumieæ, a jednak ca³a Twoja mi³o¶æ jest we mnie. Wype³nia moje serce.[8]
Komentarz po Komunii ¦wiêtej II: O, Jezu, który jeste¶ moj± Mi³o¶ci±! Dziêkujê Ci za to, ¿e znowu przyszed³e¶ do mojego serca; za to, ¿e nie zniechêcasz siê; ¿e nie ma w Tobie zmêczenia. Ty stale, stale nawiedzasz dusze. I stale z tym samym zapa³em, z t± sam± mi³o¶ci± pragniesz duszê obj±æ, przygarn±æ, wype³niæ. Pragniesz nape³niæ duszê swoim pokojem, swoj± mi³o¶ci±. Pragniesz uczyniæ j± szczê¶liw±. Jak to dobrze, Jezu, ¿e Ty siê nie zmieniasz. Jak to dobrze, ¿e Twoja mi³o¶æ nie zale¿y od kaprysów, od nastrojów, tak ,jak to jest u cz³owieka. Ufam, Jezu, ¿e kiedy¶ nape³niony Twoj± mi³o¶ci± pozostanê ju¿ wierny, niezmienny w mi³o¶ci do Ciebie.[9] Komentarz po Komunii ¦wiêtej III: Skoro, Jezu, przyj±³em Ciebie w Komunii ¶wiêtej, to znaczy, ¿e jeste¶ we mnie. Tak, jak widzê Ciebie na O³tarzu w Hostii, tak jak widzê Ciebie czêsto wystawionego w monstrancji, tak jeste¶ we mnie i mnie sobie czynisz niczym monstrancjê. Panie mój! To jest niezwyk³e. Poniewa¿ wychodz±c, idê przecie¿ z Tob±. I niosê Ciebie. To nic, ¿e nie widaæ Ciebie tak, jak widaæ Ciebie w monstrancji, ale tak samo Ciebie posiadam. I jeszcze bardziej, bowiem z monstrancj± nie jednoczysz siê, a ze mn± jednoczysz siê w sposób niebywa³y. Przenikasz mnie ca³ego - i moje cia³o, moj± duszê i ducha. Przebóstwiasz. A wiêc jestem kim¶ wiêcej, nie tylko chodz±c± monstrancj±.[10] [1] Adam Cz³owiek, Orêdzie z 23 lutego 2011 r., w: http://www.duchprawdy.com/ADAM_CZLOWIEK_OREDZIA _2011. pdf. [2] Ten¿e, Orêdzie z 23 stycznia 2011, w: tam¿e. [3] Ten¿e, Orêdzie z 4 marca 2011, w: tam¿e. [4] Ten¿e, Orêdzie z 1 stycznia 2011, w: tam¿e. [5] Ten¿e, Orêdzie z 6 stycznia 2011, w: tam¿e. [6] Ten¿e, Orêdzie z 1 stycznia 2011, w: tam¿e. [7] http://www.skkonsolata.pl/?page_id=9913. [8] Tam¿e. [9] Tam¿e. [10] Tam¿e. Powrót |