Modlitwa wiernych: 1. Je¶li rzeczywisto¶æ nieba sta³a siê mglista i odleg³a dla tak wielu w Moim Ko¶ciele, to dlatego, ¿e opu¶cili oni prawdziw± tajemnicê nieba, obecn± i udzielon± im w Naj¶wiêtszym Sakramencie O³tarza. Eucharystia jest niebem na ziemi, Eucharystia jest Moim Ko¶cio³em na ziemi przyjêtym ju¿ do nieba. Niebo jest wszêdzie tam, gdzie s³owa przeistoczenia wypowiadane s± nad chlebem i winem podczas Naj¶wiêtszej Ofiary, poniewa¿ tam jestem, choæ jestem obecny tak¿e w chwale Mojego wniebowst±pienia, uwielbiany przez anio³ów i wychwalany przez Moich ¶wiêtych, pod Boskim spojrzeniem Mojego Ojca, p³on±cy ogniem Ducha ¦wiêtego.[1] Módlmy siê za Ko¶ció³ ¶wiêty, aby nieustannie przybli¿a³ swoich wiernych do rzeczywisto¶ci nieba, szczególnie tych, którzy j± opu¶cili. 2. Uwierz Mi, gdy mówiê: kto przyjmuje tego, którego posy³am - kap³ana - Mnie przyjmuje, a ten, kto Mnie przyjmuje, przyjmuje tego, który Mnie pos³a³. Niech to bêdzie twoj± zasad±: zawsze i wszêdzie przedstawiaj siê jako Mój kap³an. Zawsze i wszêdzie b±d¼ Moim kap³anem. W ten sposób, gdziekolwiek siê udasz, bêdziesz niós³ obecno¶æ Moj± i Ojca, a tak¿e Nasze b³ogos³awieñstwo, czyli namaszczenie Ducha ¦wiêtego - s³odki zapach Naszego mi³osierdzia. Kap³an jest sakramentem Mojej obecno¶ci. Nie chcê, aby ukrywano ten sakrament. Poka¿ swoje kap³añstwo. Niech bêdzie twoim pierwszym i jedynym znakiem rozpoznawczym, a bêdê b³ogos³awi³ wszystkim twoim wyj¶ciom i przyj¶ciom.[2] Módlmy siê za papie¿a, biskupów i kap³anów, aby zawsze i wszêdzie byli kap³anami Chrystusowymi i gdziekolwiek siê udaj± zanosili Bo¿e b³ogos³awieñstwo. 3. Bêdziesz cierpia³, tak jak Ja cierpia³em, to znaczy z niewys³owion± mi³o¶ci±. Mi³o¶æ, która ciê poch³onie, która ciê podtrzyma i orze¼wi w cierpieniach, jest p³on±cym Ogniem Mi³o¶ci - Duchem ¦wiêtym. Moja ofiara na drzewie krzy¿a by³a ca³opaleniem mi³o¶ci poch³oniêtym przez Ducha ¦wiêtego. Pragnê, by¶ i ty sta³ siê ca³opaleniem mi³o¶ci, z³±czonym ze Mn± na o³tarzu krzy¿a i skonsumowanym w ogniu Ducha ¦wiêtego. Cierpienie jest paliwem mi³osnego ca³opalenia.[3] Módlmy siê za Ksiêdza Piotra o ³askê znoszenia z mi³o¶ci± cierpieñ na wzór Chrystusa. 4. Kochaj Ducha ¦wiêtego i wzywaj Go z pokor± i z zaufaniem. On nigdy ciê nie zawiedzie. Jest, jak nazywa Go Mój Ko¶ció³ „Ojcem Ubogich:. Raduje siê, zstêpuj±c na ubogich w duchu i czyni z ich serc swoje tabernakulum. Tam poszukuj Jego obecno¶ci i ¿yj w nieustannej zale¿no¶ci od Jego Boskiego prowadzenia. Tak ¿yli aposto³owie i tak ¿y³a Moja Dziewicza Matka.[4] Módlmy siê o ³askê ¿ycia w nieustannej zale¿no¶ci od Boskiego prowadzenia Ducha ¦wiêtego. 5. Obieca³em zes³aæ Ducha ¦wiêtego, Parakleta, aby kierowa³ i inspirowa³ prace Moich aposto³ów. On przychodzi ze swoimi siedmioma darami. Ten, kogo prowadzi Duch ¦wiêty, bêdzie dzia³a³ z ca³kowitym zaufaniem Mojej mi³osiernej mi³o¶ci w duchu ca³kowitego zaufania Mojej ³asce. Nie bêdzie troszczy³ siê o wyniki swoich dzia³añ.[5] Módlmy siê, aby Duch ¦wiêty kierowa³ i inspirowa³ wszystkie nasze prace. 6. To Duch ¦wiêty jednoczy twoj± duszê z Moj±, twoje serce z Moim, w taki sposób, ¿e kiedy siê modlisz, twoja modlitwa staje siê Moj± modlitw± wznosz±c± siê do Ojca jak wonne kadzid³o. Duch ¦wiêty przychodzi z pomoc± twojej niemocy, gdy nie wiesz, jak powiniene¶ siê modliæ. Jego niewidzialne dzia³anie polega na zjednoczeniu dusz z Moim kap³añskim orêdownictwem u Ojca zarówno w niebie, jak i w Naj¶wiêtszym Sakramencie O³tarza.[6] Módlmy siê, aby Duch ¦wiêty sprawi³, by nasza modlitwa, jak wonne kadzid³o wznosi³a siê do Ojca. [1] Mnich benedyktyñski, In sinu Jesu. Kiedy Serce mówi do serca. Dziennik kap³ana pisany podczas modlitwy, Poznañ 2020, s. 353. (In sinu Jesu jest ¶wiadectwem pewnego kap³ana, który do¶wiadczy³ uzdrawiaj±cej i umacniaj±cej mocy adoracji eucharystycznej. Jest dziennikiem jego duszy, spisywanym w latach 2007-2016, kiedy to Jezus i Maryja przemawiali do jego serca.) [2] Tam¿e, s. 85. [3] Tam¿e, s. 210. [4] Tam¿e, s. 159. [5] Tam¿e, s. 154. [6] Tam¿e, s. 86. Powrót |